Marijke op Mallorca

laatste werk dag!

Hola! Ik ben nu op het werk en het is erg rustig, ik heb dus even tijd om wat te schrijven. Het laatste uurtje is aangebroken! ik ben om half twaalf vrij en dan zit mijn stage er op! Morgen moeten Nathalie en ik de werkkleding inleveren (gewassen en gestreken!!) Ook hebben we een taart besteld met er op geschreven, Gracias a todos (dat betekend bedankt voor alles) Dinsdag is onze echte laatste dag op Mallorca, we gaan even winkelen en optijd op bed want de wekker gaat vroeg in de morgen weer! om 11.15 vliegen we terug naar Nederland. Saludos

Reacties

Reacties

marjanne

Goede reis terug meiden!!!!

Fred en Jose

Alvast een hele goede terugreis toegewenst voor jullie allebei!
Het zal raar zijn om weer thuis te zijn, maar zeker erg fijn om iedereen weer te zien en om lekker in je eigen bed te slapen!:-)
We zijn trots op je dat je stage een goede beoordeling heeft gekregen en dat je deze periode zo dapper hebt doorstaan. Echt top!!
Liefs, Fred, Jose en Meike

Hans en Rina

Geniet nog van je laatste dagen op Mallorca,
goede reis terug en tot ziens!
Liefs van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!