Marijke op Mallorca

02-09-2012

Hola,

Vandaag was het een rustige dag, veel gasten zijn vetrokken en deze week komen er niet heel veel gasten meer aan.

Het is erg rustig.

De drukte komt nog wel maar de top drukte is geweest.

Ik heb al van een paar collega's afscheid genomen, die hadden een contract tot 1 september. Nog een maand en dan ben ik ook klaar.

De laatste 2 dagen is het weer ook wat minder, regen achtig en bewolkt ( heb ik toch nog een beetje het gevoel dat ik in Nederland ben)

Door het weer is de zee erg wild, ik het er een mooie foto van kunnen maken.

Het lukte niet om de foto op mijn blog te zetten, de foto staat wel op mijn facebook profiel.

Ik heb contact gehad met mijn leraar, het is de bedoeling dat hij komt eind september.

Ik ben ook al druk bezig met een eindverslag dat ik moet inleveren voor hij komt.

Dus huiswerk moet er ook gemaakt worden ;)

Over een paar dagen komt er een vriendin van Nathalie hier logeren, en over 3 week komen mama oma en Elisabeth al.

Als Nathalie en ik een paar uurtjes samen vrij zijn, gaan we meestal naar Cala Radjada om door het centrum heen te lopen.

Met mooi weer pakken we even een terrasje, en gaan we naar het strand.

Om even uit te rusten en vervolgens weer aan het werk te gaan.

We krijgen nog steeds veel kaartjes en berichtjes, bedankt iedereen echt super leuk!

Morgen heb ik weer een avond dienst tot 11 uur en ik ben dinsdag vrij.

Voor de rest gaat alles goed, achter de receptie vind ik het nog steeds leuk.

Het werk is heel afwisselend, van in en uit checken tot telefoneren, dat maakt het werk leuk.

hasta luego ( tot de volgende keer )

Reacties

Reacties

Hans en Rina

Hoi Marijke,

heb je foto gezien op fb, je kunt inderdaad beter niet zwemmen :)
Succes met de laatste weekjes en met je verslag.
Nog leuke dagen gewenst,
groetjes van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!