Marijke op Mallorca

20-8-12

Hola, Eindelijk heb ik weer tijd om wat op mijn reisblog te zetten! Nathalie en ik werken nu 6 dagen in de week, in plaats van 5 dagen. We werken nu wel 1 uur minder op een dag, in totoaal 47 uur in de week. Best veel, maar het werk is nog steeds leuk dus dan gaan de dagen ook snel voorbij! Het hotel zit nog steeds vol, Er zijn veel Nederlanders en Franse aangekomen deze week. Achter de receptie vind ik het nog steeds leuk, ik heb veel contact met de gasten, en mijn collega´s zijn ook vriendelijk. We zijn zelfs al een keer met elkaar opstap geweest en we eten geregeld na het werk wat met elkaar. Het gaat hier allemaal op z´n spaans, rustig en om de tijd maken ze zich niet druk. Zo hebben we een personeels etentje gehad, we hadden om 23.00 uur afgesproken om te eten, uiteindelijk werd het 00.30 en waren we rond 03.30 klaar met eten! Het was heel gezellig. We hebben deze week bezoek van de moeder en tante van Nathalie, in september komen mama, oma en Elisabeth hier, en dan zit mijn stage er al weer bijna op. We hebben zelfs de terugvlucht al geboekt, woensdag 3 oktober vliegen we weer terug naar Nederland. Saludos en Groetjes van uit Mallorca ;)

Reacties

Reacties

Hans en Rina

Hoi Marijke,

Mooi dat je het nog steeds leuk vind!
Veel succes nog en geniet er nog even van,

groetjes van ons

Fred en José

Wow, je hebt de terugvlucht al geboekt? Dan is het eind al bijna in zicht!
Nou meid, veel succes met het drukkere rooster, je zal wel kapot zijn na zo'n lange week.
Veel plezier met al het bezoek wat langskomt en natuurlijk met Nathalie.

Veel liefs, Fred, José en Meike

bernard

Hallo Marike

Fijn dat je het nog steeds naar je zin hebt, en wat gaat de tijd snel als je 3 oktober al weer terug komt.
Succes verder en de groet uit Auwerd.

Bernard

Elisabeth

Nog een paar weekjes! :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!