Marijke op Mallorca

Bezoek mama oma en elisabeth

Hola,

Vandaag moet ik om vier uur beginnen, ik zit nu lekker bij het hotel om even te gaan internetten.

Mama, oma en elisabeth zijn net gister weer vertrokken, en hebben volgens mij het mooie weer mee genomen, want het regent hier al de hele dag!

Gelukkig hebben wij hier vier dagen prachtig weer gehad!

We hebben gezwommen in de zee, en gewinkeld in Cala Radjada.

Op dinsdag 25 september was ik vrij, omdat Elisabeth toen jarig was!

We hebben lekker aan het zwembad gelegen in het hotel waar mama en oma logeerden.

En in de avond gegeten bij Raco!

Nu moet ik nog vier dagen werken, zondag heb ik mijn laatste werkdag.

Dan hebben nathalie en ik nog 2 dagen om alles in te gaan pakken, en om afscheid te gaan nemen van iedereen.

Op woensdag 3 oktober vliegen we om 11.15 naar Groningen Eelde.

ook hebben nathalie en ik vanochtend een tellefoontje gehad van onze leeraar.

hij was aan gekomen om het vliegveld van mallorca, en was er over een uurtje.

dan zouden we examen doen en hij zou gaan praten met onze stage begeleiders.

dit is allemaal goed gegaan, we hebben onze stage goed afgerond!

Heel veel groetjes uit Mallorca

Reacties

Reacties

Agnes

Hola,
We hebben het mooie weer niet meegenomen, want het regent hier ook !! :)
Super goed dat jullie geslaagd zijn voor je stage examen!
Complimenten hoor! Trots :)) Nog een paar dagen en dan veel sterkte met afscheid nemen van al je Spaanse collega's, vrienden en bekenden. Succes met inpakken en we kijken uit naar je thuiskomst. Ik zal een lekkere
poffert voor je bakken! XXX papa, mama en Erik XXX

Marjanne

Hee meis!
Heb je al een beetje zin om naar huis te gaan?
Ik lees elke x dat je het zo leuk hebt daar!!
Als je thuis bent moeten we maar een x weer afspreken!!!
Nog fijne dagen en een goede reis terug!!

Xxxx Marjanne (en Nieck)

Hans en Rina

Van harte gefeliciteerd met het halen van het examen van je stage! super!
Nog een paar fijne dagen, goede terugreis en tot ziens.

groetjes van ons

wbhuizinga@zonnet.nl

Lieve Marijke,

Nu zit je stage er helemaal op, nog één dagje en je vliegtweer terug.We kijken naar je uit.
Je moeder en Elisabeth en ik hebben fijne dagen bij jou gehad en natuurlijk prachtig weer.
Tot woensdag, liefs opa en oma.

mariette eikelboom

Nou, Marijke. Bijna weer terug! Sterkte met afscheid nemen. Da's vast lastig!!
Goede reis terug en op naar de Poffert??!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!